Vuorovaikutusvalmennus

Vuorovaikutustaitoja ei opita luennoilla, vaan kohtaamistilanteissa toisten ihmisten kanssa.
Valmennusteemojamme vaikuttavaan vuorovaikutukseen ovat mm.

• Kuuntelu, läsnäolo ja kohtaamisen taito
• Empatiakyky
• Erilaiset vuorovaikutustyylit
• Erilaiset persoonatyypit
• Erilaiset temperamentit
• Kiinnostuksen suunta

Esiintymisvalmennus

Esiintyminen on vuorovaikutusta yleisön kanssa. Erilaiset työyhteisön esiintymistilanteet kuten myyntikokoukset, henkilöstötilaisuudet ja asiantuntijaluennot edellyttävät hyviä vuorovaikutustaitoja ja mieleenpainuvaa tarinankerrontaa.

Valmennamme esiintymistaitoa vuorovaikutusteemojen ohella mm. seuraavista teemoista:

• Autenttinen esiintyjä
• Rohkeus ja improvisointikyky
• Itsensä johtaminen muutoksessa
• Esiintymisjännitys ja stressin purku
• Tarinan rakentaminen

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Niina Nurminen

Niina Nurminen

Perustaja ja toimitusjohtaja, työyhteisövalmentaja

+358 50 327 6603

Niina tunnetaan arts & business ammattilaisten ja teatterilähtöisten työelämävalmennusten uranuurtajana Suomessa. Alkuperäiseltä koulutukseltaan Niina on teatteritaiteen maisteri, joka on tehnyt pitkän uran myös näyttelijänä.

Tutustu myös

Miltä tuntuu olla asiakkaana? Entä työntekijänä? Olemme erikoistuneet asiakaskokemuksen johtamiseen ja työyhteisö- ja asiakaskokemuksen kehittämiseen kokonaisuutena. Taidelähtöiset valmennuksemme tekevät kohtaamistilanteet näkyviksi.

Miltä tuntuu olla töissä? Tämä ratkaisee omistautumisen, henkilöstön pysyvyyden ja asiakaskokemuksen. Kyse ei ole pelkästä viihtyvyydestä vaan toiminnan tarkoitusta toteuttavasta kulttuurista. Siksi huomioimme työyhteisö- ja asiakaskokemuksen kokonaisuutena.

Myynnissäkin erot tehdään vuorovaikutuksessa ja kohtaamistilanteissa. Oma persoona on laitettava peliin. Vaaditaan kuuntelua, asiakastarpeiden ymmärtämistä, esiintymis- ja neuvottelutaitoa.

Mikä on suuntamme ja kuinka merkitykselliseksi koemme sen? Autamme asiakkaitamme ihmiskeskeisen uudistumisohjelman eri vaiheissa suunnittelusta johtoryhmä- ja esimiesvalmennuksiin.

Vuorovaikutustaitojen merkitys on kasvanut entisestään tieto- ja asiantuntijayhteiskunnassa, jossa erottuvalle tasolle yltävät kohtaamistilanteet ovat kilpailuetu. Vuorovaikutustaitoja ei opita luennoilla, vaan kohtaamistilanteissa toisten ihmisten kanssa.