Suomen paras asiakaskokemus -ohjelma Mehiläisessä

Toteutimme ArtSense Oy:n kanssa kahden vuoden kumppanuusohjelman, jonka tavoitteena oli Suomen paras asiakaskokemus. Ohjelma kattoi laajasti koko henkilökuntamme, noin 4 500 henkeä. Sen aikana valmennettiin 70 asiakaslähettilään verkosto, toteutettiin lukuisia pienryhmävalmennuksia sekä useita osallistavia Forum-teatteriesityksiä.

ArtSensen toteuttamat valmennukset osoittautuvat erittäin tuloksekkaiksi. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta mittaava NPS-indeksi on noussut kansainvälisestikin poikeukselliselle tasolle (88). Sama nousu on näkynyt myös työyhteisökokemuksessamme. ArtSense on auttanut meitä uudistumaan asiakkaidemme ja henkilökuntamme arvostamalla, liiketoiminnallista kilpailuetua tuovalla tavalla.

Kimmo Huhtimo, Asiakaskokemusjohtaja