Suomen paras asiakaskokemus -ohjelma Mehiläisessä

Toteutimme ArtSense Oy:n kanssa kahden vuoden kumppanuusohjelman, jonka tavoitteena oli Suomen paras asiakaskokemus. Ohjelma kattoi laajasti koko henkilökuntamme, noin 4 500 henkeä. Sen aikana valmennettiin 70 asiakaslähettilään verkosto, toteutettiin lukuisia pienryhmävalmennuksia sekä useita osallistavia Forum-teatteriesityksiä.

ArtSensen toteuttamat valmennukset osoittautuvat erittäin tuloksekkaiksi. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta mittaava NPS-indeksi on noussut kansainvälisestikin poikeukselliselle tasolle (88). Sama nousu on näkynyt myös työyhteisökokemuksessamme. ArtSense on auttanut meitä uudistumaan asiakkaidemme ja henkilökuntamme arvostamalla, liiketoiminnallista kilpailuetua tuovalla tavalla.

Kimmo Huhtimo, Asiakaskokemusjohtaja

Pin It on Pinterest